donderdag 9 juni 2011

Suus op de berg

Op dit moment fietst Suus zich 7 slagen, of eigenlijk 6 slagen, in de rondte voor de
Alpe d'HuZes! Twee uurtjes geleden smste ze dat ze na bezoekje aan de fysio,
voor een zere knie, met een met roze tape (je blijft een meisje hè) 
ingepakte knie nog een keer de berg op zou gaan.
Tough cookie! Manlief was toen aan de 4e beklimming bezig. Ik vind het zóóóó stoer!

staat de hele dag aan

Ik heb de hele dag al radio 2 aan voor live berichten en op www.live.opgevenisgeenoptie.nl 
allemaal twittertjes en blogjes gelezen. Had ik trouwens beter niet kunnen doen want
sinds mijn vader aan kanker is overleden hou ik het daarbij niet droog
(zit ik hier met rooie oogjes; zal er fraai uit zien voor klanten!). 
Maar het gaat om al die mensen die een berg opfietsen om geld in te zamelen
voor nóg meer onderzoek en dat daarna alle onderzoekers ook nog een
extra tand(wiel)tje bij gaan zetten om een oplossing te vinden waarbij je mét kanker
kunt leven i.p.v. er aan dood te gaan! Da's nog eens een streven!
Ik ga nu de volgende berichten afwachten en me in de tussentijd 7 of 6 slagen
 in de rondte breien aan een nieuw projectje met Nooodle garen

lekker snel wel!
wat erg op zpagetti lijkt. Snel resultaat daar hou ik wel van!
Morgen meer.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...