woensdag 22 juni 2011

Wildbrei-vandalen

Een aantal maanden waren wij helemaal into de wildbrei...
Beetje de buurt opleuken met breisels en haaksels waarvan mensen moeten glimlachen (tenminste dat denken wij).  De boom tegenover de winkel moest er als eerste aan geloven net als de boom schuin
tegenover op het pleintje.

 

Na de koopavond met laddertje de boom in! We hadden er zelf al zo'n lol om!
(de mensen die langsliepen trouwens ook)




zo wordt het een echte knuffelpaal



Lantaarnpalen waren ineens ook zóóó vreselijk saai en dan zo'n kaal fietsenrek!
Dat smeekt om breisels!


lekker warm fietsenrek!
Hebben jullie dat gedaan zeg, bij dat fietsenrek? Zou die boom het koud hebben? dat soort reacties (is toch geinig?)


Maar........ toen werd de straat opgebroken met als gevolg dat de grote bomen omgehakt werden en de lantaarnpaal verplaatst en daar gingen onze breisels.
Toen was er nog 1: het fietsenrek!
Nou ja, kom ik na het weekend langs gefietst, heeft uitgaand Bodegraven het hele breiwerk in de fik gestoken!
Niks meer van over! Cultuurbarbaren!
Dat kan niet zomaar gebeuren, aktie! Meteen begonnen met breien dus.......
WE WILL BE BACK!!!!

1 opmerking:

  1. GO GIRLS!!!! :-) Ik vind dat wild breien zo vreselijk leuk en ik vind jullie foto's hilarisch... kan me voorstellen dat het veelll lol oplevert. Zag vorige week in Gouda ook het één en ander... zijn jullie daar ook stiekem bezig geweest ;-)?! Succes!! En ik zie graag weer foto's van het resultaat!

    Groetjes, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...