woensdag 31 augustus 2011

Bloemetje op woensdag


Ja, ja met zilveren jurk!

Vandaag heb ik een bloemetjesspecial!
Mijn lief en ik waren op 25 augustus maar liefst 25 jaar getrouwd!
(klinkt een eeuwigheid maar voelt gelukkig niet zo..)

We gaven geen feestje ofzo; we gingen met onze kinders uit eten en dat was het (dachten we.....).
Als cadeautje kregen afgelopen zondag een dagje uit en het verzoek of we om een uur of 4 weer terug wilden zijn want dan zouden zij koken.
Wij heerlijk met z'n tweetjes weg; komen we terug;
Surprise!!!!
zit het hele huis vol met familie en vrienden!!

Blijkt dat onze meiden uitnodigingen hebben rondgestuurd aan familie en vrienden (zelfs aan de vriendin van de middelbare school die ik nog wel eens telefonisch spreek maar al jaren niet meer heb gezien)!

 
 Oh, wat waren we jong! (en zo slank ook......)

 Ze hadden het hele huis versierd met zilverkleurige slingers en ballonnen; zelfs een partytent aangeschaft i.v.m. verwachte regen, een buffet in elkaar gedraaid en taart gebakken in hartvorm. Zelfs het 'zilveren' bruidspaartje was niet vergeten!
Superleuk!!!
(Begrijp ik ineens waarom ze zo zaten te drammen dat we op tijd weg moesten 's morgens; ze moesten nog hartstikke veel doen!)

 Dat iedereen ook zo keurig z'n mond heeft gehouden! Van de hele familie keurig een kaartje gekregen; m'n moeder had zelfs nog gebeld: "ik bel toch even hoor, gefeliciteerd!" Zegt één vriendin "ga je nog iets leuks doen het weekend, veel plezier hè?" Zegt de ander "was het etentje leuk?" Zelfs Suus heeft niks laten doorschemeren (en dat wil wat zeggen....)! Nou zit Suus nog ergens te sudderen in Frankrijk maar daar kregen we, via een afgevaardigde, een creatieve uitspatting van:

Wahh! Ik moet erg lachen als ik er naar kijk maar ik denk niet dat ie aan de muur komt .... (sorry suus)

En we zitten dus goed in de bloemetjes....
 



Het leukst van alles was toch wel dat ik écht niets doorhad!
Het was een dag met een gouden (of eigenlijk zilveren hè) randje! Daar zaten lief en ik 's avonds met een wijntje heerlijk van na te genieten; met z'n tweeën ja, want de meiden lagen afgepeigerd op hun bed.............
maar niet voordat we ze helemaal plat hadden geknuffeld!



Groetjes Janine

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk en lief van je meiden. Zo'n dag vergeet je natuurlijk nooit meer. Ik hoop dat jullie lekker lang nagenieten.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...