maandag 8 augustus 2011

Een vliegtuigpoef

Suus en ik zijn aan een nieuw haaksel begonnen, zeg maar rustig een gigahaaksel!
We willen een poef maken in de vorm van een vliegtuig.
Leuk voor kinderen om op te zitten/hangen/mee te spelen!
We gebruiken Nooodlegaren van Scheepjes dus het gaat best wel snel maar of het ook echt wat wordt.........
We zijn begonnen met de romp; Suus haken, haken, haken: ziet het er na een toer of wat uit als een gigantische blauwe borst! Daarna ik weer een stuk haken en het gehaakte opvullen en nu ziet het er uit als een aangespoelde walvis!


Tsjaa, ik weet het niet hoor.........

Zo moet het gaan worden; we gaan maar gewoon door.......


Groetjes Janine


3 opmerkingen:

  1. Dat komt helemaal goed. Wacht maar tot jullie de rest af hebben en hebben vastgenaaid.

    Wordt vast en zeker een fantastisch vliegtuig.

    Groet Gea (@GeaK60)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Mientje, ik vind em gaaf.
    Het heeft verdacht veel weg van (hoe kan het ook anders) een Zeppelin. It Rocks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha, ik heb hetzelfde vliegtuig van gewone katoen gehaakt en hier riep ook iedereen na het beginnetje: huh...ben je een tiet aan het haken?

    En volgens mij wordt hij uiteindelijk keigaaf, leuk idee om hem als poef te maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...