maandag 1 augustus 2011

Een zwak voor ringen

Ik zal het maar bekennen: ik heb een absoluut zwak voor grote ringen. 
Zilver(kleurig) met grote stenen (of het nou (half)edelstenen zijn of kiezelstenen
 het maakt me niet uit) maar ook van die ringen met een serieuze neiging tot kitsch
vind ik heerlijk! 1 Grote ring aan m'n hand en ik ben in de gloria!
Ik heb ringen in allerlei kleuren maar zwarte of grijze had ik nog niet. 
Laat ik die nou nét nodig hebben voor het weekend.
Je kent het wel: een verjaardag, leuk jurkje, géén ring....

Alle ingrediënten om ringen te maken hebben we in onze winkel,
we hadden er zelf alleen nog nooit wat mee gemaakt!
Een beter moment kan ik niet bedenken.....


We hebben 
bergen
mooie knopen en
genoeg ideeën
dus er komt
zeker iets uit!


Als we toch bezig zijn maken we er natuurlijk meer dan 1........

Ik ben blij! Deze mogen mee naar het feestje...



Zijn we net lekker bezig, blijken de ringen
op te zijn! En we hebben nog zo veel
leuke combies te gaan!

Gauw maar weer bestellen...






Groetjes Janine

1 opmerking:

  1. Wat een leuk idee! En ook nog erg trendy.
    Vooral die zwarte met het hartje is geweldig.

    Groetjes, Kim
    http://trendykim.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...