dinsdag 25 oktober 2011

Halloween

Afgelopen week bevond ik mij, met man en kind, in Duitsland. Niet zo diep der Heimat in maar net ver genoeg om tussen de bergen te zijn. Om deze tijd is het er wunderbar want de beboste bergen hebben nu de meest prachtige kleuren! Bonuspuntje daarbij is ook nog dat er in Duitsland Halloween wordt gevierd! 






Dus overal pompoenen en huizen en etalages die versierd zijn... zo leuk! Een beetje jammer vind ik het eigenlijk wel dat Halloween hier niet zo wordt gevierd want persoonlijk hou ik wel van een beetje griezelen én van decoreren! Thuis kon ik het dan ook niet laten! Ik doe niet aan doodshoofden enzo maar (lieve) spookjes, pompoenen, spinnen (alleen als ze nep zijn) en heksjes heb ik binnen gelaten. 
Ik heb van stof pompoentjes gemaakt die ikzelf wel heel schattig vind 


 
  Beetje beroerde foto want ze zijn in het echt vééél leuker

en van mijn oudste zus kreeg ik toch zulke leuke heksenschoentjes! 



  www.vankatoenenzo.blogspot.com


 Ik neus ook graag een beetje rond op Amerikaanse blogs, vaak via Pinterest, voor allerlei DIY ideeën. Hieronder een paar leuke voor Halloween



Pompoen van een boek gemaakt: uitleg op www.creationsbykara.com



Deze van wasdrogerafvoerpijp uitleg op www.adiamondinthestuff.blogspot.com


  
lantaarntjes van jampotten gezien bij www.notsoidlehands.blogspot.com



Dan heb ik het nog niet gehad over de decoratie van de huizen!


Daar raak ik toch zo van in the mood!






Groetjes Janine

3 opmerkingen:

  1. JAAAA Amerikanen en Hallowe'en haha. Daar raak je echt niet uitgekeken hoor, zoveel wordt daar gedecoreerd. Met alle feestdagen, wat dacht je van Thanksgiving etc. pppfff :) Wel leuk hoor, en nee hou ook niet van doodshoofden bbbrrr. Maar poenen en heksjes zijn grappig. Leuke decoraties heb je en die schoenen! TE leuk.

    Groetjes van een nachtbraker, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O,die laatste foto's zijn idd. gaaf en jou pompoentjes erg mooi,hoor leuk met zo'n takje er bovenop.De heksenschoenen zijn echt super ik ga gelijk even op haar blog kijken.Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Janien, het ziet er knettergezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...