dinsdag 25 september 2012

Breikriebels en Give Away winnaars

 
Het was een drukke week, afgelopen week; ik had niet eens tijd om te bloggen!
Daarom ga ik nu eerst de 2 dames bekendmaken die zo'n leuke theemuts hebben gewonnen met onze Give Away. 
 Joke en Jantina, gefeliciteerd! Als jullie me een adres doorgeven (mailen) dan kan ik de theemuts die jullie het leukst vinden opsturen!
 
Nu het weer wat herfstig wordt lijkt het wel of we met z'n allen de kriebels krijgen. Er moet gebreid worden!
Sjaals en collen; dikke wol; dikke pennen.
Daar hebben we gelukkig hééél veel keus in en dat maakt het nog lastig kiezen ook! 
 
Nou had ik in het Accessoire boek van Phildar al een paar errug leuke patronen zien staan én omdat mijn vingers ook jeukten, heb ik daar een col uit gebreid.
Een patroontje met pukkels
 (om in de kriebelsfeer te blijven..).
 


 
Wel jammer dat het zo snel klaar was (de jeuk is nog niet over). Gelukkig heb ik nog een multicolor wolletje klaarliggen...
 
 
 
 

 
 
Groetjes Janine

2 opmerkingen:

  1. Ik heb jullie blog genomineerd voor de Liebster Award. Ik kon geen mailadres vinden dus bij deze. Kijk maar even op mijn blog.

    Groet, Agnes.
    www.mijntijdverdrijf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooooh, wat een ongelooflijke bofkont ben ik!! dankjewel :) helemaal blij van!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...