vrijdag 8 februari 2013

Feestfair

Dit weekend zijn wij te vinden op de Feestfair in Alphen aan den Rijn.
Voor de eerste keer georganiseerd en het zal, 
dat lijkt me eigenlijk wel duidelijk,
helemaal in het teken staan van feestjes.
Naast dat er allemaal kramen komen, 
worden er ook allerlei workshops gegeven,
waaronder cupcakes versieren, sieraden maken, decopatch
en door ons dus het granny hartjes haken.

 
Inderdaad ja, voor een hartjesslinger.
 
 
Geen feestje zonder slingers!
 
We hebben al een paar grote manden met wolletjes klaarstaan; alle voorbeelden gaan mee; patronen mee; haaknaalden niet vergeten...
We hebben er zin in!
 
 
Dus wil je wat leuks doen zondag, heb je zin in een workshopje of wil je ideeën opdoen voor verjaardagen, kinderfeestjes, kraamfeestjes, vrijgezellenfeestjes of een bruiloft? Kom dan gezellig naar de feestfair!
De toegang voor de fair is gratis! En bovendien zijn wij er ha, ha!
Zondag 10 februari van 11 - 17 uur,
Zegerplaza, De Beilen 4 in Alphen a/d Rijn


En speciaal voor Dinah:
een foto van de oranje mutsjes voor de brei-acite van Save the Children!

 
 
 
Groetjes Janine

2 opmerkingen:

  1. Lekkere warme mutsjes en de goed kleur. ;-) Ik dacht die dames zijn hartjes aan het haken voor carnaval!!! Ik zag net overal serpentine's en confetti liggen in de straat vandaar.
    Wel jammer dat Alphen aan de andere kant van NL ligt anders kwam ik ff buurten en mee haken.

    Veel plezier bij de fair.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk! Als ik in de buurt woonde, zou ik zeker langskomen! Heel veel plezier! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...